Airsoft Sniper Forum banner
1 - 6 of 6 Posts

Martini-Henry

· Registered
137 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo, ik hoop dat het iedereen goed gaat! Ik denk erover om een nieuw project te starten om veel van de problemen op te lossen die ik had met mijn oude project (de 50 Cal ICS Tomahawk, waarvoor ik net de 3D-printbestanden die ik ervoor heb gemaakt op Cults heb geplaatst). Het geweer waarvoor ik heb gekozen is de GM6 Lynx, die al mijn problemen oplost, maar door wat 3D-modellering realiseerde ik me dat het net niet groot genoeg is voor een 13ci HPA-tank. Ik weet niet zeker hoe groot een 9ci HPA-tank is, maar ik weet niet zeker of die bruikbaar zou zijn op het veld (afbeeldingen hieronder van de 13ci HPA-tank naast een schaalmodel van de Lynx gemaakt door Backscratcherstudio). Als ik voor green gas of slanggevoede HPA zou gaan, dan zou ik wachten tot Panverine de bestanden voor zijn Lynx opnieuw uitbrengt, hoewel het al een paar maanden geleden is, dus ik weet niet zeker of hij dat snel zal doen. Heeft iemand ideeën over hoe ik een HPA-tank in het geweer kan integreren? Zou het te veel zijn om gewoon mijn eigen tank te maken? Bedankt voor alle adviezen of input over het probleem!

De betrouwbaarheid van Aliexpress hangt af van met welke verkoper je te maken hebt. Sommigen zijn regelrechte oplichters, maar anderen zijn bedrijfs- of fabrieks winkels en maken het een stuk gemakkelijker om onderdelen van goede kwaliteit te krijgen voor een betere prijs. Ik bestel zeer zelden bij winkels waarvan ik geen succesvolle transacties ken.

1 - 6 of 6 Posts